Grasz w prostą grę online. Oglądasz nieinwazyjne reklamy.
Reklamodawca płaci wybranej przez ciebie organizacji.

 

Głównym celem projektu jest stworzenie APLIKACJI (webowej i mobilnej), która umożliwi pomaganie wskazanej organizacji pozarządowej przez granie w grę. Użytkownik podczas gry zgadza się na oglądanie nieinwazyjnych reklam. W zamian reklamodawca przelewa określone środki na wskazaną przez gracza organizację. Im dłużej grasz, tym więcej pieniędzy trafia na konto NGO.

Aplikacja tworzona przez nas to nowy kanał wspierania NGO przez sympatyków, który będzie finansowany przez reklamodawców. Użytkownicy chcą pomagać i chcą widzieć efekty swojej pomocy, spędzają wiele minut i godzin grając w gry on-line czy na smartphonach. #GryCharytatywne wychodzą naprzeciw tym potrzebom łącząc przyjemne z pożytecznym.

 

Przewidujemy rozwijanie projektu na trzech płaszczyznach:

  1. Aplikacja Webowa
  2. Aplikacja mobilna (soon)
  3. Wtyczka do przeglądarki (web4charity.org) 

 

Opis Projektu

#GRYCHARYTATYWNE to aplikacja, której sercem jest gra wybierana przez użytkownika spośród kilku prostych i klasycznych gier. Obok ekranu gry, w trakcie jej trwania, wyświetla się dyskretna reklama. Za każdą minutę gry reklamodawca przelewa mikrowpłatę na wskazany przez użytkownika cel charytatywny. Jednocześnie użytkownik może zapraszać znajomych i tworzyć własne grupy wsparcia dla własnych celów. Widzi ile zebrał, sam lub ze znajomymi, na jaki cel etc. Aplikacja będzie dostępna na smartfony, a także będzie możliwość grania za pośrednictwem przeglądarki.

APLIKACJA opiera się na schemacie: wybierz grę -> wybierz NGO -> graj! Gry muszą być proste i nie stawiające na rywalizację między graczami. Bardziej chodzi o utrzymanie się w grze – im dłużej się utrzymasz, tym więcej pieniędzy zbierzesz… Gry typu arkanoid, tetris, etc.

SKĄD UŻYTKOWNICY? Do udziału w aplikacji za darmo zapraszamy wszystkie NGO i organizacje charytatywne. One same informują swoich sympatyków o możliwości wsparcia swoich statutowych celów. Dajemy im (tzn. NGO) narzędzie do zbierania środków od sponsorów za pośrednictwem własnych sympatyków.

SKĄD REKLAMODAWCA? Cieszące się popularnością ze strony sponsorów strony takie jak pajacyk, okruszek, pusta miska, etc. Również opierają się na mikropłatnościach od reklamodawców za użytkowników.  Warto jednak zauważyć, że użytkownik ma bardzo krótki kontakt z reklamą, jest na stronie ułamki sekund, albo przez nakładki na przeglądarce (np.: AdBlock) blokuje reklamy. W naszej aplikacji reklama jest widoczna, a gra jest na tyle prosta, że pozwala dostrzec nienachalny przekaz reklamowy. Im więcej odbiorców, tym większe zainteresowanie reklamodawców. Rozwiązujemy problem dotarcia do użytkownika. Dostarczamy odbiorcę, który chce oglądać reklamę. W dalszym rozwoju projektu przewidujemy targetowanie reklam do określonych segmentów.

WSZYSCY ZYSKUJĄ Użytkownik pomaga przez granie. NGO zyskuje nowy kanał pozyskiwania środków. Reklamodawca otrzymuje kanał dotarcia do użytkownika, który chce oglądać reklamy. Wszyscy zyskują. Win – Win – Win.

 

Gdzie jesteśmy

Obecnie kończymy pierwsze testy użyteczności. Jednocześnie poszukujemy partnera strategicznego/inwestora.
Chcesz dołożyć swój pixel? Zapraszamy do kontaktu!